Waarom voel je dat je jezelf steeds moet uitleggen na verlies?
Je hebt het vast al meerdere keren meegemaakt. Dat iemand je vraagt of je meegaat naar een verjaardag, een etentje of een feestje…en dat je meteen voelt dat je moet uitleggen waarom daar geen zin in hebt.